Skontaktuj się z nami
+48 515 534 345

Obsługa klienta

Oferta EVOLVERE Business Solutions – obsługa klienta

“Obsługa klienta PLUS” to pakiet, którego oczekuje współczesny konsument. W dobie wszechobecnych opinii w internecie dbałość o zadowolenie każdego nabywcy staje się szczególnie ważnym wyzwaniem. Niestety wciąż wielu przedsiębiorców poświęca zbyt mało uwagi na budowanie relacji z klientem. Tymczasem większość z nich buduje swoją opinię o firmie przez pryzmat jakości obsługi. Dlatego oferujemy przedsiębiorcom wsparcie w obszarach:

  • tworzenie standardów obsługi
  • wdrażanie standardów obsługi
  • badanie jakości obsługi klienta
    • badanie satysfakcji klienta
    • badanie tajemniczy klient (cichy klient)
  • szkolenia
  • zarządzanie relacjami z klientami

Profesjonalna obsługa klienta najlepszą wizytówką twojej firmy

Wiele firm przeznacza ogromne fundusze na budowanie swojego wizerunku. W materiałach marketingowych i szkoleniowych podkreślają swoją prokliencką postawę oraz dbałość o zadowolenie konsumentów. Niestety często są to pieniądze wyrzucone w błoto, gdy okazuje się, że pracownicy obsługi nie reprezentują swoją postawą tych wartości. Warto zrozumieć, że na ogół nie jest to zamierzone działanie naszych ludzi, a brak jasno określonych standardów oraz egzekwowania istniejących. Jakość obsługi musi być poddawana stałej kontroli, aby umożliwić natychmiastową reakcję i korygowanie niewłaściwych zachowań. W przeciwnym razie zła opinia wśród klientów rozejdzie się błyskawicznie i może skutecznie zminimalizować sprzedaż nawet świetnego produktu, czy usługi. Nie pozwól, aby to dotknęło właśnie twój biznes!

 

obsługa klienta

 

Umów się na spotkanie – wspólnie zadbajmy o “Obsługę klienta PLUS” w twojej firmie.